Ogłoszenie Burmistrza Miasta Łuków

Na podstawie art. 17 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024 r. poz. 278), Burmistrz Miasta Łuków zawiadamia o podjęciu uchwały Nr XX/159/2025 Rady Miasta Łuków z dnia 25 czerwca 2025 r. w sprawie przystąpienia do zmiany Gminnego Programu Rewitalizacji miasta Łuków na lata 2023-2030.

Zmianę Gminnego programu rewitalizacji sporządza się dla granic obszaru rewitalizacji wyznaczonego uchwałą Nr LXV/475/2022 Rady Miasta Łuków z dnia 27 października 2022 r. w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Miasta Łuków (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z dnia 10 listopada 2022 r. poz. 5362).

W związku ze zmianą Programu istnieje możliwość zgłaszania nowych przedsięwzięć rewitalizacyjnych do gminnego programu rewitalizacji miasta Łuków na lata 2023-2030.

Propozycje przedsięwzięć rewitalizacyjnych można zgłaszać z wykorzystaniem formularza dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Łuków w terminie do 5 sierpnia 2025 r. Wypełnione i podpisane formularze można przekazywać w jednej z poniższych form:

  • pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  • pocztą tradycyjną na adres Urzędu Miasta Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków;
  • na adres skrytki ePUAP: /umlukow/skrytka;
  • osobiście w Urzędzie Miasta Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, w Punkcie Obsługi Interesanta pok. Nr 19 w godzinach pracy urzędu.

Pracownicy Urzędu Miasta Łuków udzielają szczegółowych informacji na temat procesu rewitalizacji pod numerem telefonu 25 797 66 10 lub osobiście w pok. Nr 7 w godzinach pracy urzędu.

Burmistrz Miasta Łuków
/-/ Piotr Płudowski

 Formularz Zgłaszania Nowych Przedsięwzięć Rewitalizacyjnych